דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרמפולינה: טיפים לפני הקנייה 

מאת    [ 12/01/2012 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2630 פעמים ]

לא קל להיות הורה. האם אתה יושב לפעמים ליד הילדים שלך, כולכם צופים בטלוויזיה כמו בטטות (וכמובן מנשנשים חטיפים מלאי שומן) וייחלת לכך שיכולת להוציא אותם מהבית, לאוויר הצח ולעשות איתם קצת פעילות גופנית?טרמפולינה היא תירוץ נפלא לכבות את כל המכשירים האלקטרוניים, המחשב, הטלוויזיה, לצאת החוצה בשביל קצת פעילות שנדמה ששכחנו, הנאה וספורט. 

תסתכל אחורה ותחשוב על כל ילדותך (ללא טלוויזיה ומחשב), שלוותה בהרבה קפיצות שובבות על המיטה. זוהי פעילות שגם ילדיכם אוהבים. הדורות השתנו, ילדים מוקפים היום בהרבה יותר פיתויים מבדרים מאשר לנו היו, אבל אין כמו קפיצות! ישנם דברים שלא משתנים. למה שלא "תגרד" את עצמך ואת הילדים מהספה ותיהנו קצת בחצר ששכחתם ממנה לגמרי?

לפני שמסתערים על החנויות ורוכשים טרמפולינה, קבל כמה טיפים לרכישה חכמה: 
לפני שרוכשים טרמפולינה לחצר, כדאי לדעת קצת אודות סוגים שונים של טרמפולינה ואפשרויות שונות שכל אחת מציעה. בזמן שרוב האנשים מעדיפים טרמפולינה סטנדרטית ועגולה, ניתן להשיג טרמפולינות גם בצורות ובגדלים אחרים. 

עלייך לבדוק את הגודל של המשטח שאתה מקצה למכשיר בחצר שלך לפני שאתה בוחר דגם מסוים. זה חשוב במיוחד בגלל הגבלות המשקל. אחרי שחישבת את מספר הקופצים שזוממים על הצעצוע החדש שלך ואת המשקל המקסימאלי שהמכשיר יאלץ לשאת אתה מוכן לרכישה המושלמת שתתאים בדיוק לצרכיך. 

היום, בעולם עם חנויות מקוונות, אתה יכול למצוא את התשובות לכל השאלות מבלי להיגרר ולחפש חנייה, מבלי לפנות כמה שעות ביום. אתרי אינטרנט של יצרני טרמפולינות שנבנו על ידי משוגעים לדבר יסייעו לך לגלות דגמים חדשים, מידע אודות בטיחות וגם אינפורמציה כיצד המכשיר ישפר את הבריאות והכושר הגופני שלך.

באמצעות אתרים אלו תוכלו בקלות רבה יותר ועם מידע רב יותר לבחור טרמפולינה לחצר. היתרון הגדול של רכישה דרך האתר הוא שאתה לא צריך לחפש רכב ענק כדי לנסוע לחנות ולהעמיס את אותה טרמפולינה הביתה. יצרנים רבים מציעים משלוח עד פתח דלתך וחלק מהם אף מציעים משלוח ללא תשלום. 

כשאתה מחפש באינטרנט טרמפולינה, בוודאי תשים לב שאפשר לצרף לה כמה אביזרים. חלק מהם מיועדים למטרה של פשוט לסייע לכם להשתמש במכשיר באופן בטיחותי, כמו רשתות בטחון. תוכל גם לרכוש אביזרי חילוף שיסייעו לך לתחזק את הטרמפולינה לאורך זמן. 

לאחר שכבר רכשת טרמפולינה, הכן את עצמך נפשית לשעות על גבי שעות של הנאה, לצורת בילוי שתקפיץ את בריאותך ואת בריאות המשפחה! החיסרון היחיד? כנראה שחמתך תתחיל לבקר אותך הרבה יותר... 

 

בלוג על מוצרים לגינה: http://gablesmontessori.org/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב